УКРАЇНСЬКА МОВА

                                         Контрольна робота. Списування.

1.Прочитай і спиши текст, уставляючи, де потрібно, пропущені букви, апостроф і розкриваючи дужки.

Бер..зень – водограй

 

        В..сняний світанок дихає ранн..ою прохолодою і свіжіс..тю. Але зачарована з..мля ще (в)полоні зими. Та незабаром засміє..ся ласкаво сонечко. Його лагідне промі..я ро..будить все навколо. (За)бринять краплинками сліз бурул..ки. Заплачуть, прощаючись із зимовою холоднеч..ю, сніги. Задзюрчить жи..єрадісний, пустотливий струмок. За..венить він, наче срібний дзвіночок, вітаючи березень – водограй.

      Від ласкавого дотику золотого проміння прокине..ся красуня  бері(з,с)ка.  Забли..ать кришталеві краплинки на її косах – вітах. Заструменить  по всіх її жила(м, х) цілющий сік.

       Завирує жи..я, заб..є воно ключ..м. Березень – водограй (що)години працює не покладаючи рук!

Download
Контрольна робота
Списування.pdf
Adobe Acrobat Document 72.7 KB

Контрольна робота. Перевірка знань з мови

по темам "Дієслово",  "Прислівник"

 

1.    На які питання відповідають дієслова?

А) Який? яка? яке? які?;

Б) що робить? що робив? що буде робити?;

В) куди? де? як? звідки?

 

2.    У якому ряду дієслова тільки неозначеної форми?

А) Читати, малюю, бігатиму;

Б) читаю, малювати, бігати;

В) читати, малювати, бігати.

 

3.    Вибери групу слів, яку складають тільки прислівники.

А) Добрий, ясно, лагідне;

Б) доброта, ясно, лагідно;

В) добре, ясно, лагідно.

 

4.    Із якою частиною мови найчастіше зв’язуються прислівники?

А) З іменниками;

Б) із дієсловами;

В) із прикметниками.

 

5.     Від поданих дієслів утвори дієслова 3-ьої особи множини. Виділи закінчення. Визнач, до якої дієвідміни вони належать.

Вчити, любити, рости, цвісти.

 

6.     Спиши дієслова. Визнач їх час, особу та число, у минулому часі – рід.

Писав, пишу, напишете, пишемо.

 

7.   Від поданих прикметників утвори прислівники.

Радісний – ____________ ;                     холодний – ________________;

 

сумний – _____________;                      щасливий – ________________.

 

8.    Запиши по два прислівники, які відповідають на питання куди? і де?.

(Куди?) _________________, ________________.

(Де?) __________________, _________________.

Download
Контрольна робота
Мовна тема.pdf
Adobe Acrobat Document 67.2 KB

                                                    Контрольна робота. Диктант.

Калина

Стоїть при дорозі калина. Хто йде, той милується нею. Гарна вона кожної пори року. Навесні вбирається калина у смарагдове листя з білим мереживом квіток. Духмяні запашні квіти милують око. Згодом на місці суцвіть з’являться важкі кетяги, зарум’яняться.

А прийде осінь – не мине й калини, прибереже для неї найчарівніші барви. Навіть зима не насмілиться зірвати це чудове намисто. Обережно притрусить його сніжком, і стане воно цілющим.

Так і стоїть калина, гостинно пригощає ягідками пташок і перехожих. (76 слів)

Download
Контрольна робота
Диктант.pdf
Adobe Acrobat Document 43.5 KB

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

          Контрольна робота. Навичка читання мовчки "Загублені черевички"                 

                                                Б. Комаром (письмово).

1.     Уважно прочитай текст (4б.)

 

                                         ЗАГУБЛЕНІ РУКАВИЧКИ

    Товаришів у мене багато — у школі, в нашому класі й у сусідських дворах. Але найбільше дружу з Ігорем. Ми живемо в одному будинку й навчаємося в одному класі, і сидимо за однією партою. Яка в нас дружба — судіть з такої пригоди.

    Коли похолодало й випав сніг, Ігореві, щоб не мерзли руки, купили зелені вовняні рукавички, м’якенькі й теплі-теплі. Я теж захотів такі самі. Мама купила й мені.

    Одного разу на великій перерві ми кидалися сніжками. Як подзвонили на урок, припинили гру, вбігли в клас, глянули — а в нас обох немає по рукавичці. У мене лівої, в Ігоря — правої.

       Наступної перерви майже всім класом шукали. Перерили в шкільному дворі геть увесь сніг і не знайшли.

— Ну, де вона пропала? — сумував Ігор. — Тепер удома будуть лаяти….

— І мене лаятимуть…. — журився я.

      Після того вже й учителів мало слухали на уроках. Все думали про загублені рукавички і про те, як пояснити вдома, де вони поділися.   А що, як віддати йому свою рукавичку? — раптом подумав я. — У нього ж права, в мене — ліва. Якраз і буде пара!..”

           Авжеж, так і зроблю — віддам свою. Тоді вдома не узнають, що він загубив, і не лаятимуть. Але якщо вже віддавати Ігореві свою рукавичку, то треба, щоб і він про це не знав!..

          Так і зробив. Наприкінці останнього уроку засунув тихцем рукавичку в Ігорів ранець, глибоко, на саме дно. Однак вийшло непередбачене, довелося самому дивуватися. Коли я вдома виклав на стіл зі свого ранця книжки та зошити, то разом з ними витягнув і зелену вовняну рукавичку. Спершу подумав, що ми з Ігорем переплутали ранці. Таке вже не раз було, бо вони однакові. Щоб остаточно переконатися в тому, подивився на зошити. Ні, зошити мої. Значить, не переплутали. А як же тоді в мій ранець потрапила оця рукавичка? Адже я добре пам’ятаю, що засовував її не у свій, а в Ігорів.

         Стривай, стривай, рукавичка ж із правої руки! Тепер усе ясно… виявляється, Ігор теж хотів мене виручити й засунув у мій ранець свою рукавичку. От сміхота, от комедія!..

         Хапаю рукавичку і мерщій до Ігоря. Тільки відчинив двері, відчиняються навпроти і його. Я тримаю зелену вовняну рукавичку, і у нього в руці така ж…

                                                                                             За Борисом Комаром

(355 слів)

2.У якому реченні описано пригоду, що сталася з персонажами твору? (1б.)

А     “ Ми живемо в одному будинку й навчаємося в одному класі, і сидимо за однією партою ”.

Б     “ Як подзвонили на урок, припинили гру, вбігли в клас, глянули,

           а в нас обох немає по рукавичці ”.

В     “ Все думали про загублені рукавички і про те, як пояснити вдома, де вони поділися"

3. Які слова тексту передають переживання хлопців через пригоду, що з ними сталася? (1б.)

А       “…все думали про загублені рукавички ”

Б       “…як пояснити вдома, де вони (рукавички) поділися ”

В       “…засунув тихцем рукавичку в ранець ”

4. Чому учні всього класу перерили в шкільному дворі увесь сніг? (2б.)

5. Установи відповідність між словами і їхніми лексичними значеннями. (2б.)                

А

 

Б

 

В

 

А       комедія

Б       тихцем

В       ранець

1       потай, непомітно, криючись

2       школярська сумка, яку носять на спині

3       драматичний твір з веселим, смішним сюжетом

     6. Як могли б розвиватися події, пов’язані з загубленими рукавичками, якби хлопці не були справжніми друзями? Свою думку обґрунтуй. (2б.)

Download
Контрольна робота
Читання мовчки.pdf
Adobe Acrobat Document 99.1 KB

        Контрольна робота. Робота з літературним твором "Велосипед для Катрусі"

                                              Д. Мурмуєнко (письмово)

1.     Прочитай текст.

                                                Велосипед для Катрусі

Тієї осені Катрусі купили велосипед. О, скільки щастя! У її старшого братика Дениса давно вже був великий, з рамою. Він часто возив на ній Катруську, коли батьки казали. А по своїй волі катати не хотів. Тож мрією дівчинки був свій, власний велосипед.

Що й казати, Катруська просто марила цією покупкою.

А тут уже наступного дня батьки привезли новенького, лискучого червоного велосипедика. Ох і щаслива була дівчинка — її мрія здійснилася!

Та тут нагодився братик і геть зіпсував настрій сестрі:

— Малече, ти спочатку навчися їздити на ньому!

— Синку, не ображай сестру, вона навчиться, обов’язково. Ти ж також колись не вмів, а потім навчився. Доню, ходімо вчитися!

Вони вийшли з квартири. Денис — за ними. Катруся вилізла на сидіння, яке тато підкрутив спеціально для неї, стиснула ручками кермо і поглядом тріумфатора обвела всіх навколо. Мовляв, от я сиджу на велосипеді — своєму, власному, а зараз поїду.

Як тільки тато відпустив велосипед, Катруська скрутила кермо і наїхала пряменько на дерево. Коли тато з Денисом добігли до місця пригоди, то знайшли там покарлючений велосипедик і Катрусю, яка сиділа на траві й тільки кліпала очима.

— Тату, відремонтуй, будь ласка, чимшвидше мого велосипедика, а то так ще й літо мине, а я не навчуся їздити, — тихо промовила Катруся.

За день велосипедика було відремонтовано, і Катруся продовжувала падати. Вона набивала синці й здирала лікті та коліна, доки не навчилася тримати кермо у правильному напрямку і не перехилятися набік. Словом, доки не навчилася їздити сама без підтримки.

З того великого дня вона майже не злізала зі свого залізного друга. І до подружок, і до бабусі, й до магазину на ньому їздила. Вона не тямила себе від щастя відтоді, як їй купили велосипед.

Та якось Денис прийшов додому дуже засмучений, бо зламав свого велосипеда — врізався в дерево.

— Не переживай! На моєму їздитимеш — поділимося якось.

Денис аж очі витріщив на сестру від подиву. Але відразу йому стало соромно, що от він колись не хотів катати Катрусю на своєму велосипеді, а тут вона так просто пропонує йому свій. Денис підійшов до Катруськи, обійняв і вперше в житті зрозумів, що кращого друга, ніж його маленька сестра, у нього немає.

 

(347 слів)                                                                            За Дариною Мурмуєнко

Виконай завдання.

      1. Визнач жанр твору.

А       легенда

Б       казка

В       оповідання

 

2. Оповідання – це:
А  
невеликий за розміром розповідний художній твір
     про одну чи кілька подій у житті людей, тварин.
Б  народний або літературний твір про вигадані, часто фантастичні події.
В  поетичний твір, поділений на рядки, які римуються.

 

       3. Яку з ознак справжньої дружби демонструє героїня твору?

А       справжні друзі завжди раді вашим успіхам

Б       справжні друзі завжди готові прийти на допомогу

В       справжні друзі не нав’язливі

 

      4. Обери рядок, у якому записано речення, що допомагає краще уявити

          стосунки між героями твору.

А       “ Не переживай! На моєму їздитимеш — поділимося якось ”.

Б       “За день велосипедика було відремонтовано, і Катруся продовжувала  падати ”.

В       “ Денис аж очі витріщив на сестру від подиву ”.

 

       5. Яке прислів’я найточніше виражає основну думку твору?

А       Без біди друга не пізнаєш

Б       Людина без друзів, що дерево без коріння

В       Вірний приятель — то найбільший скарб

 

6. Розташуй пункти плану твору в правильній послідовності.

 

1

 

2

 

3

 

4

 

5

 

6

 

 

А       Перший виїзд Катрусі на велосипеді.

Б       Здійснилася мрія Катрусі.

В       Пригода з Денисом.

Г       Зміна ставлення Дениса до сестри.

Ґ       Чому зіпсувався настрій у Катрусі?

          Д       Катруся навчилася їздити на велосипеді.

     

7. Чому Денис змінив ставлення до сестри?

 

8. Чи справді Катруся була справжнім другом? Доведи свою думку.

Download
Контрольна робота
Робота з літературним твором.pdf
Adobe Acrobat Document 113.8 KB

Контрольна робота. Навичка читання вголос "Як лисиця дружила з видрою" (усно)

ЯК ЛИСИЦЯ ДРУЖИЛА З ВИДРОЮ

          Давно це було. Одного дня зустрілися на дорозі лисиця і видра.       

-          Видрочко, я так рада тебе бачити! Збиралася оце до тебе йти, — сказала лисиця.

-          Невже? В якійсь справі?

- Ні, просто так. Вирішила подружити з тобою і подумала: ми могли б запрошувати 

одна одну в гості,— відповіла лисиця.

Справді! Але спершу приходь ти до мене. Бо я риби наловила.

Лисиця погодилася. Завітала вона до видри, поласувала коропами та вуграми, а на прощання сказала:

Щиро дякую за частування. Завтра ввечері приходь ти до мене. Тільки неодмінно.

Наступного вечора видра йшла до лисиці і все думала: "Чим же вона мене пригощатиме?"

Переступила видра поріг, дивиться — ніяких страв на столі нема, лисиця сидить, утупивши погляд у стелю.

Лисичко, що з тобою?

Видрочко, пробач! Мені наказати дивитися на стелю й не ворушитись. Приходь, будь ласка, завтра.

Розчарована видра подалася додому.

Наступного вечора вона знову прийшла.

Лисичко, що з тобою?

   Видрочко, пробач. Я сьогодні збиралася тебе почастувати, але, на жаль, не спіймала жодної рибини.

Видра здогадалася, що лисиця її дурить.

То, може, я тебе навчу, як рибу ловити? — запропонувала видра. — Піди на річку такого зимового вечора, як сьогоднішній, і вмочи хвіст у воду. Побачиш — на нього начіпляється сила- силенна риби.

   Справді, гарний спосіб ловити рибу! — зраділа лисиця.

Побігла вона на річку, опустила хвіст у воду й терпеливо чекає. Чекала-чекала, аж поки хвіст обважнів. "Ого, напевно, риби начіплялося!"— подумала лисиця.

Настав ранок, звідусіль позбігалися на річку люди.

Дивіться, дивіться, он лисичка! — гукали вони.

Лисиця почула голоси, злякалась і хотіла дременути. Але хвіст не пускав — примерз до криги. Лисиця смикалася-смикалася, аж поки хвіст у неї відірвався.

Ой-ой-ой!.. — заверещала вона й дременула в гори.       (264 слова)

1.   Завдання після першого перечитування.

1.     Хто зустрівся на дорозі?

2.      Як видра пригощала лисицю?

3.     Чим зустрічала лисиця видру?

4.     Чи вдалося лисиці надурити видру?

5.     Як видра провчила хитру лисицю?

6.     Визнач жанр твору.

 

2.   Завдання для перевірки після декількох перечитувань.

1.     Запиши головну думку твору.

2.     Допиши речення. Видра провчила лисицю, бо _______________.

 

3.Встанови послідовність подій

Лисиця запросила видру в гості.

Зустрілися лисиця та видра.

Лисиця утупила погляд в стелю.

Видра здогадалася, що лисиця її дурить.

Завітала вона до видри поласувати коропами та вуграми.

Але хвіст не пускав – примерз до криги.

 

4.Запиши, якою була лисиця.

 

5. Чому видра вирішила провчити лисицю ? Обґрунтуй свою думку.

Download
Контрольна робота
Читання вголос.pdf
Adobe Acrobat Document 85.3 KB

МАТЕМАТИКА

                                 Тематична контрольна робота № 7.

Дроби. Множення і ділення на розрядні числа

1. Розв’язати задачу.

В магазин привезли 8 ящиків з яблуками і 12 ящиків з персиками. Маса всіх фруктів 320 кг. Скільки привезли кілограмів яблук і персиків окремо, якщо маса всіх ящиків однакова?

 

2. Виконати обчислення:

6089 – 5904 : 6 + 120;

Знайти 3/6 від 7896;

Знайти 4/7 від 8457.

 

3. 235 т 200 кг : 800 кг.

 

4. Розв’язати рівняння:

1200 : х = 6

 

5. Площа земельної ділянки 15 а. Довжина 50 м. Яка ширина цієї ділянки?

 

6. В кімнаті довжиною 12 м і шириною 8 м потрібно покрити пластиковими плитками підлогу. Скільки потрібно буде плиток, якщо площа кожної плитки 4 дм2?

Download
Контрольна робота
Контрольна робота 7.pdf
Adobe Acrobat Document 51.7 KB

                                             Контрольна робота № 8.

Множення і ділення на двоцифрове число

1. Розв’язати задачу.

Весь шлях туристи проїхали за два дні. В перший день вони були в дорозі 9 год, в другий день – 6 год. На другий день вони проїхали на 150 км менше, ніж за перший. Скільки км проїхали туристи кожного дня, якщо швидкість руху однакова?

 

2. Виконати обчислення:

7676 : 19 · 53 + 102208;

2470 · 34;

447 : 24 (ділення з остачею).

 

3. 39 кг 552 г : 48.

 

4. Розв’язати рівняння:

а : 86 = 209

 

5. Побудувати прямокутник АВСD зі сторонами АВ = 3 см, ВС = 5 см. Обчислити периметр і площу цього прямокутника.

 

6. Хлопчик задумав число, збільшив його в 3 рази, до добутку додав 540, результат поділив на 4 і отримав 324. Яке число задумав хлопчик?

Download
Контрольна робота
Контрольна робота 8.pdf
Adobe Acrobat Document 56.0 KB

                            Контрольна робота № 9. Усні обчислення.

І варіант

 

1. 800000 + 90000 + 6000 + 400 + 20 + 9.

2. Знайти 4/6 від 720.

3. 4 кг - 500 г + 1 кг 200 г.

4. Обчислити площу прямокутної ділянки, довжина якої 80 м, а ширина – 40 м.

5. Зменшити 2 км в 4 рази.

6. Знайти число, 1/10 якого дорівнює 720.

7. Брату 12 років 7 місяців. Він старший за сестру на 3 роки 5 місяців. Скільки років сестрі?

8. (4200 : 6 – 500) : 4.

9. Перший автомобіль проїхав 240 км з швидкістю 60 км/год, а другий автомобіль проїхав цю відстань з швидкістю 80 км/год. На скільки часу був більше в дорозі перший автомобіль ніж другий?

10. 96 : х = 16.

11. Двома косарками за 6 год скосили траву з площі 24 га. З якої площі скосить траву одна косарка за 8 год роботи?

12. 70 кг помідорів розклали в 10 ящиків порівну. Скільки потрібно ящиків щоб розкласти 1400 кг помідорів?

 

ІІ варіант

 

1. 600000 + 50000 + 9000 + 800 + 20 + 1.

2. Знайти 5/8 від 960.

3. 6 км - 400 м + 2 км 300 м.

4. Обчислити площу прямокутної ділянки, довжина якої 70 м, а ширина – 60 м.

5. Зменшити 3 кг в 5 разів.

6. Знайти число, 1/100 якого дорівнює 65.

7. Сестрі 11 років 6 місяців. Вона молодша за брата на 4 роки 2 місяці. Скільки років брату?

8. (3600 : 4 – 300) : 2.

9. Перший автомобіль проїхав 300 км з швидкістю 50 км/год, а другий автомобіль проїхав цю відстань з швидкістю 60 км/год. На скільки часу був менше в дорозі другий автомобіль ніж перший?

10. 90 : х = 18.

11. Двома косарками за 7 год скосили траву з площі 28 га. З якої площі скосить траву одна косарка за 6 год роботи?

12. 80 кг огірків розклали в 10 ящиків порівну. Скільки потрібно ящиків щоб розкласти 1600 кг огірків?


ПРИРОДОЗНАВСТВО

               Контрольна робота № 5. Тема. Природа України (І частина)

1. На якому материку розміщена наша держава? (1б.)

А в Австралії;       

Б  в Євразії;      

В  в Антарктиді.

 

2. Яка країна межує з Україною на півночі? (1б.)

                А Польща;

                Б Молдова;

                В Білорусь.

 

3. Яка найбільша річка України?(1б.)

                А Волга;

                 Б Дніпро;

                В Дунай.

 

4. Встанови відповідність.(2б.)

Озеро                                                                        Канал

Ставок                        Природні водойми              Річка

Море                           Штучні водойми             Водосховище

 

5. Допиши речення.(2б.)

В Україні є поклади паливних корисних копалин:________________________,

рудних ________________________, нерудних __________________________.

 

6. Доповни речення. (2б.)

   Озеро – це __________________ водойма, що утворилася в заглибленні ________________ поверхні, заповнена _________________ водою.

 

7. Поміркуй ! Що є причиною забруднення водойм і які їх наслідки? Свої міркування запиши. (3б.)

Download
Контрольна робота
Контрольна робота 5..pdf
Adobe Acrobat Document 75.8 KB

        Контрольна робота № 6. Тема. Природа України (іі частина).

 

1.     1. Обери й познач.(1б.)

Полісся – край лісів, річок, озер і боліт.

            а) так                     б) ні

 

2.     2.Обери й познач (1б.)

Рослинний і тваринний світ Лісостепу утворюють як лісові, так і степові види рослин і тварин.

            а) так                     б) ні

 

3.     3. Рівнинну місцевість, що вкрита трав’янистою рослинністю, в Україні називають:(1б.)

А прерія;           Б савана              В лука.

 

4. Підкресли ті тварини  лісостепової зони, які занесені до Червоної книги України. (1б.)

    Горностай, олень, козуля, журавель сірий, тушканчик великий, бабак, пугач, деркач, тхір лісовий, видра річкова, куниця.

 

5. З’єднай лініями назви природних зон з видами ґрунтів даної зони. ( 1 бал)

 

Лісостеп                                       

Мішані ліси                                                                                                          

Степ                                               

                                                              

Піщані, підзолисті і болотяні.

Родючі чорноземи, каштанові, неродючі солончаки.

Сірі лісові, підзолисті, родючі чорноземи

 

6. Склади схему ланцюга живлення, який сформувався у зоні мішаних лісів.(1б.)

              

7. Продовж речення.(1б.)

 Степи - ______________________________________________________

 

8.Продовж речення. (1б.)
Найвища точка Кримських гір  ― _______________________________.
У Кримських горах________зима   і _______________________________літо.

Гірські ґрунти ___________________________________________.

9.Допиши речення.(2б.)

Щоб зберегти природу Карпат створено заповідники ________________________.

У Кримських горах створено заповідники ________________________________.

 

10.Поміркуй ! Чому ліси потрібно охороняти? Свої міркування запиши. (2б.)

Download
Контрольна робота
Контрольна робота 6.pdf
Adobe Acrobat Document 84.3 KB

ОСНОВИ ЗДОРОВ*Я

6 клас

Контрольна робота

по темі «Соціальна складова здоров'я»

 

1. Велосипеди мають бути обладнані:

а) звуковим сигналом та світловідбивачами;

б) звуковим сигналом та питною водою;

в) питною водою та світловідбивачами.

 

2. Ознаки отруєння хімічними речовинами:

а) сердитий, зневажливий голос;

б) прямий погляд, приязний вираз обличчя;

в) нудота, головний біль.

 

3. Отруєння чадним газом у будинку може виникнути в результаті:

а) повного згорання газу;

б) неповного згорання газу;

в) пропускання газу.

 

4. Установи відповідність

Горить сміття                            Вуглекислотний вогнегасник

 

Горить телевізор                      ♦ Пісок, ґрунт

 

Горить бензин                          Ковдра

 

Горить книгосховище            ♦ Вода

 

5. Відтвори трикутник вогню:

 

6. Продовж речення  Якщо треба викликати працівників рятувальної служби, слід повідомити:

 

7. Як діяти в разі аварії на підприємстві, якщо рекомендовано залишатися вдома.

Download
Контрольна робота
Соціальна складова здоровя.pdf
Adobe Acrobat Document 69.7 KB

7 клас

Підсумкова контрольна робота

 з теми «Соціальна складова здоровя»

І рівень

 

1.Укажіть правильне  твердження:

а) якщо ви член родини, то у вас немає ніяких обовязків;

б) статус – це закріплені за людиною права й обовязки, які говорять про її місце в групі;

в) перебуваючи в групі, можна не враховувати інтереси інших членів групи.

 

2.Анонімність у роботі клініки, дружньої для молоді, означає що:

а) вам потрібно мати при собі документи;  б) з вас будуть брати гроші;

в)вам будуть читати нотації;  г) вас зустрінуть з порозумінням.

 

3. Ознака безпечної компанії:

а) всі ставляться один до одного доброзичливо;    б)вам заважають навчатися;

в)у компанії вживають алкоголь;  г)вас втягують у бійки.

 

4. Хвороби цивілізації виникають через:

а) інфекції;  б) віруси;  в)малорухливий спосіб життя; г) розумову діяльність.

 

5. Наркотична залежність:

а) легко виникає;                                         б)легко лікується;

в)довго виникає, але легко лікується; г)легко виникає, але довго лікується.

 

6. Відповідно до законодавства України кримінальна відповідальність настає:

а) з 18 років;  б)з 16 років,                         б) за скоєння тяжких злочинів із 14 років; в)із 20 років;                                                г) із 21 року.

 

7. ВІЛ – це:

а) вірус імунодефіциту людини;           б) синдром набутого імунодефіциту;

 в) інфікована людини;                           г) бактерія СНІДу.

 

8. ВІЛ розмножується в клітинах:

а) мязів;  б) печінки;  в) крові;  г) головного мозку.

 

9. Дискримінація – це:

а) форма позитивного  ставлення до людини; 

б) забезпечення рівних прав різним групам людей;

в) заохочення людей певної  національності;

г) обмеження прав людини за певною ознакою .

 

10. Збудником туберкульозу є:

а) вірус;  б) бактерія;  в) одноклітинна тварина;  г) одноклітинний гриб.

 

ІІ рівень

 

ІІ. Вказати, правильне чи неправильне твердження:

1.Дуже рідко хворіють на туберкульоз ВІЛ-інфіковані люди.

2. Паличка Коха є в багатьох людей, але проявляє вона себе в організмі з ослабленою імунною системою.

3. На туберкульоз хворіють люди через погані економічні і соціальні умови.

4. Ранніми симптомами туберкульозу є підвищення  апетиту.

5. Розповсюджувачів наркотиків можуть покарати позбавленням волі.

6. Законодавство дозволяє отримання наркотичних засобів  в обмін на інші речі чи товари.

 

ІІІ рівень

 

ІІІ. Види підліткових компаній, їх ознаки.

 

ІV рівень

 

ІV.Статті ККУ щодо вживання та використання наркотичних речовин.

Download
Контрольна робота
Соціальна складова здоровя.pdf
Adobe Acrobat Document 56.9 KB

8 клас

Контольна робота з теми:

«Соціальна складова здоров’я»

 

І. Завдання з вибором однієї  правильної відповіді. (по 0,5 б.)

1.  Яка хвороба передається статевим шляхом:

 а) туберкульоз;           б) гепатит С;       в) грип;      г) короста.

 

2. Вибери чинники збереження репродуктивного здоров’я молоді в Україні:

 а) спадкові хвороби, хвороби різних органів і систем організму;

 б) інфекції, що передаються статевим шляхом (ІПСШ);

 в) профілактичні медичні обстеження, утримання від раннього статевого життя;

 д) порушення правил особистої гігієни.

 

 3.  Вибери безпечні щодо інфікування ВІЛ рідини:

 а) слина;  б) кров; в) виділення зі статевих органів; д) материнське молоко.

 

4. Вибери чинники ризику для репродуктивного здоров’я молоді:

 а) протидія тиску й негативному впливу;

 б) додержання правил особистої гігієни;

 в) утримання від ранніх статевих стосунків;

 г) поширення шкідливих звичок, уживання психотропних речовин.

 

ІІ. Завдання з вибором  кількох правильних відповідей.(1б.)

5. Вибери ознаки гендера:

а) є культурною традицією;                    б) можуть змінюватися з часом;

 в) властиві лише одній статі;                 г) ніколи не змінюватися з часом;

 д) з’являються самі по собі;                   е) є універсальними;

 є) суттєво відмінні в різних країнах;     ж) властиві людям різної статі.

 

6. Вибери шляхи інфікування ВІЛ:

а) статевий шлях;                

б) через укуси комах;                 

в) через кров;   

в) прикупанні в басейні;                        

г) від інфікованої матері до дитини;

д) при користуванні одним посудом.

 

7. Вибери ситуації, що  загрожують сексуальним насиллям:

а)  відвідувати дискотеки і вечірки без друзів;

б) брати гроші і подарунки від малознайомих людей;

в) подорожувати разом із батьками;

г)  ходити вечорами самому,  у надто відвертому вбранні;

д) гуляти в  місцях, де немає до кого звернутися по допомогу;

е) гуляти з однокласниками у парку.

 

8. Вибери ознаки інфекцій, що передаються статевим шляхом:

а) нежить, висока температура;   

б) незвичні виділення зі статевих органів;

в) свербіння і печія статевих органів;  

г) висипання на обличчі;

д) неприємний запах виділень.

 

9. Які ознаки має стать:                                                                     

а) біологічна ознака, не залежить від країни і культури;

б) є культурною традицією;

в)  може змінюватися з часом;

г) ніколи не змінюватися з часом;

д) є універсальною.

 

10. Вибери невербальні ознаки агресивної поведінки:                

а) відкритий погляд;  

б)  благальні захисні жести;                  

в) сердитий, зневажливий голос;

г) висловлює повагурозмовляючи з іншими;

е) пронизливий погляд.

 

11. Поясніть небезпеку віктимної поведінки.                              ( 2 б.)

 

12.  Які шкідливі звички і чому негативно впливають на здоров’я підлітків?            ( 2 б.)

Download
Контрольна робота
Соціальна складова здоровя.pdf
Adobe Acrobat Document 70.4 KB